THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, February 20, 2011

☆ Mesti juga kah Beg!tu ☆

m00d f0r t0day : 
Pus!ng~!

 Seadanya AKU di kampung 

Aku di kampung.. maccam biasa lah duduk dalam rumah ja.. tengo TV.. well, kan hari tu aku sampai awal.. so ada masa la aku berMALASan di rumah hehe..~ secara kebetulannya hehe my parents baru ja tuai padi.. hehehe~ so serberadanya aku di kampung aku TOLONG2 lah jemur padi.. RAJIN lah katakan.. bukan slalu wei buat keja2 petani ni.. aku bangga jadi anak PETANI..~! huhuhu.. for those yang x bangga tu memang hidup kamu menyedihkan lah.. GOSIP2 panas di kampung ni... well macam biasa lah.. CERITA2 HOT anak dara BUNTING.. but menyembunyikannya.. huh~! PANAS~!! well x mau la cakap panjang2 tentang nie.. nanti kena dengan diri sendiri pula.. eeee~! x mau aku..~! PALIS~! aku suka sakat anak buah aku bila d kampung.. dia ni NAKAL sangat2... kalo sepatah kita cakap 20 patah perkataan dia balas.. haha~! well i love my VILLAGE.. 

 S! D!a 

Ermm~ tentang dia ni.. well macam biasa lah.. PANAS~! sibuk ja tanya pasal DUIT aku.. HELLO~! DUIT aku suka ati aku la mau buat apa~! yang kau tanya2 and sibuk ni pesal~! aku rasa menyampah dengan dia~! bukan apa asyik DUIT~! TOPUP~! bila aku bagi transfer huh~! AKU ni bukan di call nya msg? hah~! 1 msg HARAM pun dia x bagi.. paling tidak msg..KOL.. TRANSFER LU BIE... hah~! tu ja la msg yang slalu dibagi.. lepas tu bila tanya napa x Kol.. jawapan.. XDA KRDIT~! aikk aku baru ja bagi tadi sekejap juga habis.. alasan pula.. KOL MAMA la KOL BAPA la.. aik~! xkn cepat betul habis? jawapan.. BAH TCHLING HP DIORG.. ermm~! aku hanya mampu cakap.. OWH YA KA? wahh~! JANTAN~!!! sungguh TERUK perangai kau tu.. kau tau ka kau ni macam PARASITE eeehhh~!!! SETAN~! tadi pula berabis minta kredit.. alasan still d same lahh.. tp aku cakap xda.. then dia suru aku minta dengan PARENTS aku.. hei~! JANTAN ko nak hakis DUIT aku sekarang kau nak hakis DUIT mak bapak aku?~! dasar JANTAN x guna~! SIAL~! aku makin BENCI kau.~! aku menyesal sebab AKU JATUH CINTA dengan kau.. sudah JELAS dan KETARA kau menghakis DUIT aku~! lagi satu.. kau memang ada simpan BETINA kan.. huh~! i wish u hv a BAD luck 4 the rest of ur life... PEREMPUAN lain xkan tahan dengan perangai kau yang macam ANJING ni.... dasar JANTAN yang x tahu malu..~!

 Tentang AKU 


ermm~ tentang aku ni xda la yang best sangat.. cuma... aku from CURL to STRAIGHT hair.. huhu bukan apa kalo curl ni makin banyak rambut aku gugur huh.. lebih2 lagi lepas mandi.. memang 1 bundle rambut gugur.. harap kalo rambut lurus ni x la gugur lagi.. aku TENSION nampak rambut aku gugur dengan banyaknnya.. huh~! macam orang kena CANCER jak.. huh~! uii PALIS~! anyway aku baru ja sampai dari KAMPUNG ni.. so benda pertama yang aku buat ialah BLOG.. well favret kan.. hehe apa2 pun aku harap besok adalah hari yang BAIK bagi aku.. aku semakin melupakan DIA.. aku harap aku dapat orang yang much BETTER dari dia... 

+ Aku balik tadi.. kazen aku dah ada d rumah rupanya.. cehh~!
+ Aku BENCI kazen aku ni.. sebab WE HAVE NO CHEMISTRY~! 
+ HOPING for a BETTER life ahead..

Me S!gn 0ut,
Muahxx P!nky

0 Gossip JiranKU: