THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, February 14, 2011

◕ ‿ ◕ HaRusKah Ku Mati Kerana Mu ◕ ‿ ◕

GOOD MORNING MALAYSIA~!

hari ini cuti... yey~!!! saya sangat menyukai cuti.. terutamanya pada hari-hari berkerja. agak boring jgk la duduk dalam rumah ni, even duduk d bandar pun boleh boring macam ni. OMG~ boring nya... erm~ i miss my friends.. semuanyalah hehe.. i miss my facebook o(﹏╥)o huhu sedih owhh.. all my friends maybe mau tahu tntng perkembangan me.. hehe ceh bagus kalo artis bah.. hahahah~ punyala sandi. sekarang baru mau jam 8 lbih, ok i need a plan huahahaha~ PLAN UNTUK NEGARA~! miahahaha~ apala aku melalut dlm blog aku ni.. CEH~ PADULI~! hahaha...aku kira mau jalan....... tapi~ ehem... comferm punyala kena marah..~! hadeh~ kemanakah harus aku berjalan.. tapi~ aku malas dituduh bukan-bukan aiyahhhhh~!!!! hari ni malas mau mandi la.. hahahaha ni baru la perempuan~ hehe... ok tamat yang cerita ni...

><((((º> KISAH SEMALAM <º))))><

semalam punya hal lah.. aku membaca words of wisdoms so ada la words yg menarik hatey ku.. ni mau share2 la ni d blog aku.. hehehe mana la tau ada jgk yg menyukainya..

If you want to be successful in life, be a wise. If you want to be successful in love, be foolish.

if i want both to be successful so i have to be WISE and FOOL la ni kan..? 

Maybe God wants us to meet a few wrong people before meeting the right one, so that when we finally meet the person, we will know how to be grateful.

BETUL~! i hv met many wrong people right now.. even my bf oso is the wrong people but i don't know how to dump him dgn tinggalkan hatinya yang berdarah dan luka habis2 hahaha~! punya sandi~!

Don't waste your time on a man/woman, who isn't willing to waste their time on you.

nahh ni lagi la terkena dgn aku... yep this words memang betul berabis ni.. it is not worth it bah aku bazirkan masa dgn lelaki yang tidak sangup bagi masa dgn aku.. ok move lagi to another words....lalalala

In all your remembering, remember that you have choices.

huh~ agak menusuk ke lubang jantungku ni hahaha.. jantung ada lubang ka? ok, yep i must set my mind yg i still have many choices.. not him saja yang ada.. miaw miaw~ huhu


(̅_̅_̅(̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅̅()ڪ

ok la buat masa ni ni ja la yg aku boleh share2.. lain2 tu upcoming la nti.. salam selamat pagi dari aku dan muah2 buat orang2 yang aku sayang..-END-









2 Gossip JiranKU:

Unknown said...

ehe pinky ~ jan sedih sedih

☆PinkyLicious☆ said...

tidak la sedih bah hehe
MOOD: HAPPY~! yey